Chráněná dílna U Bobeše

Vrácení, výměna a reklamace

VRÁCENÍ

Kdy a za jakých podmínek mohu vrátit zakoupené zboží?

Od kupní smlouvy je možné odstoupit do 14 dnů od převzetí objednávky.

Formulář pro vrácení naleznete ZDE. Formulář je potřeba vyplnit, vložit do balíčku a spolu s vráceným zbožím odeslat na adresu uvedenou ve formuláři. Vrácené zboží musí být nepoužité a v původním obalu.

Náklady spojené s vrácením zboží hradí vždy zákazník při odeslání zásilky.

Vrátit můžete pouze nepoužívané, čisté a nepoškozené zboží.

Jak dlouho trvá proces vrácení zboží a financí zpět na účet?

Jakmile vrácené zboží obdržíme zpět na uvedené adrese, zboží překontrolujeme a budeme Vás informovat emailem.

Pokud bude zboží v pořádku a nepoškozené, peníze vrátíme do 14 dní.

Můžu vrátit jen některé produkty a některé si naopak ponechat?

Ano, můžete vybrat libovolné množství produktů z objednávky. Vrácena bude pak pouze částka za produkty, které v pořádku a nepoškozené obdržíme zpět.

Pokud však objednáváte dárkové balení produktů, musí být vrácené celé toto balení a není možné si z něj nechávat pouze jednotlivé položky.

Mohu odeslat balíček v jiném než v původním balení. 

Ano, na balení nám nesejde. Je vždy důležité zajistit, aby se zboží při vrácení nepoškodilo po cestě, protože při poškození bychom jej nemohli považovat za v pořádku vrácené. Ujistěte se tedy, že balíček řádně zabezpečíte.

Bude mi vrácen částka za dopravu?

Ne, zpětné zaslání zásilky si vždy objednavatel hradí sám.  

VÝMĚNA

Dostal/a jsem jiné zboží/dekor, velikost, než jaké jsem si objednal/a. 

V případě, že jsme my udělali chybu a omylem vám poslali nesprávné zboží, napište nám prosím na ubobese@email.cz.
Ve zprávě prosím uveďte číslo objednávky a popis, kde jsme udělali chybu. Ozveme se vám a situaci co nejdříve vyřešíme.

Náklady na výměnu v případě našeho omylu hradíme my.

Po obdržení objednávky jsem si uvědomil/a, že ocením jiný dekor, velikost nebo produkt, co mám dělat?

Napište nám na ubobese@email.cz a domluvíme se, jak situaci společně vyřešíme.

Produkt lze vyměnit pouze tehdy, pokud jej máme skladem, je nepoužitý a v původním obalu.

Náklady na vrácení a výměnu si zákazník nese sám.

REKLAMACE

Kdy mohu produkty reklamovat? 

Produkty lze reklamovat v případě, že na produktu naleznete výrobní vadu. Určitě nás kontaktujte na emailu, společně reklamaci vyřešíme. Reklamační formulář najdete ZDE